سه عادت سالم بسیار ساده اما موثر که از همین امروز می توانید شروع کنید

معرفی وبسایت :

سلام دوستان خوشحالم که برای جواب سوالتون وبسایت آشپزی و سبک زندگی من رو انتخاب کردید. من اینجام تا رسپی های خوشمزه ای که توی دنیا بسیار محبوب هستن رو بهتون آموزش بدم تا شما هم بتونید لحظه های خوشمزه ای رو که من در کنار خونواده ام تجربه می کنم بچشید و لذت ببرید.

فهرست محتوا:

بیشتر مردم فکر می کنند عادت سالم یعنی کارهایی که نباید انجام بدهند اما این طور نیست.  برای داشتن یک زندگی سالم  تنها باید عادت های ناسالم را کنار بگذاریم بلکه باید موارد خوب را نیز به آن اضافه کنیم.  باید اجازه بدهیم تا عادات بهداشتی خوب جایگزین عادات بد شوند.  تغییرات کوچک در طرز فکر شما نیز باعث سلامتی در شما می شود.

من در این وبلاگ به سه مورد از این عادتهای خوب و ساده اشاره می کنم.

۱.  نوشیدن آب گرم با لیمو هر روز صبح یک نوشیدنی فوق العاده برای آغاز کردن یک روز سالم است.  آب لیمو در صبح   به  تنظیم آنزیم های معده  کمک می کند و رطوبت بدن را حفظ میکند و در ضمن سرشار از  ویتامین ث هم هست.  این نکته بسیار مهم است که آب لیمو را با آب گرم مخلوط کنیم  چون  بدن آب گرم را راحت تر از سر جذب می کند.

۲.  حتماً  فیبر را در بعد های غذایی روزانه خود بگنجانید.  میزان روزانه فیبر برای افراد بزرگسال در حدود ۲۵ گرم می باشد.   فیبر به مقدار زیاد در سبزیجات  میوه ها و غلات کامل به وفور یافت می شود.  وقتی که غذاهایی با فیبر بالا مصرف می کنید احساس سیری کامل می کنید, هضم غذا ها برایتان آسان تر خواهد بود  و در آخر به افزایش سلامتی خودتان کمک کرده اید.   یک راه آسان برای افزایش فیبر در وعده های   غذایی اضافه کردن سبوس گندم   یا سبوس جو دوسر  نوشیدنی ها,  ماست,  و  غذا می باشد. فقط مراقب باشید فقط از سبوس های طبیعی استفاده کنید.

۳. بعد از آن از چای نعناع لذت ببرید. معنای یک غذای طبیعی است که از قدیم برای کمک به هضم غذا استفاده می شده است. نعنا به طور طبیعی عطر و طعم شیرین (بدون قند واقعی) می باشد که آن را به  یک نوشیدنی عالی بعد از شام تبدیل میکند.  در ضمن به خاطر دارا بودن خاصیت ضد التهابی، معنای یک انتخاب بسیار عالی برای تسکین دردهای مزمن از قبیل آرتروز و روماتیسمی باشد. ناگفته نماند نوشیدن چای نعناع بعد از شام بسیار لذت بخش نیز می باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا: