ورزش و کاهش وزن

معرفی وبسایت :

سلام دوستان خوشحالم که برای جواب سوالتون وبسایت آشپزی و سبک زندگی من رو انتخاب کردید. من اینجام تا رسپی های خوشمزه ای که توی دنیا بسیار محبوب هستن رو بهتون آموزش بدم تا شما هم بتونید لحظه های خوشمزه ای رو که من در کنار خونواده ام تجربه می کنم بچشید و لذت ببرید.

فهرست محتوا:

ورزش و کاهش وزن ارتباط تنگاتنگی دارند.بسیاری از بیماریهایی که مرتبط با چاقی هستند را می توان با ورزش و کاهش وزن به طور چشم گیری بهبود بخشید.

ورزش و کاهش وزن 

موثرترین روش متعادل و اصولی براى كاهش وزن، برنامه غذایی همراه با ورزش است. ورزش و کاهش وزن ارتباط جدایی ناپذیری دارد.

بهترین تمرینات برای رسیدن به وزن متعادل ورزش های هوازی مثل دو، پیاده روی، شنا، و دوچرخه سواری، تمرینات کششی و استقامتی از بهترین فعالیتهایی هستند که می توانید برای کاهش وزن انجام دهید میباشند.


الف) نوع ورزش


در مرحله اول کاهش وزن باید فعالیتهایی مانند راه رفتن را به طور مرتب انجام دهید. پس از کم کردن وزن اضافی و رسیدن به وزن دل خواه  میتوانید فعالیتهای قدرتی مانند ورزش با وزنه را بتدریج به تمرینات قبلی اضافه نمایید. ورزش و کاهش وزن به این صورت با هم کار می کنند.

ب) مدت ورزش

 در حین اجرای برنامه غذایی کیافر ، حداقل چهار بار در هفته و هر بار مدت چهل و پنج تا یک ساعت ورزش الزامی میباشد. برای شروع لازم نیست همه ۴۵ دقیقه را یکباره انجام بدهید ̗  میتوانید در سه نوبت ۱۵ دقیقه ای انجام دهید.

لازم به ذکر است که ۴۵ دقیقه ورزش برای بسیاری از افرادی که می خواهند وزن کم کنند ̗  کافی نیست. باید برای سوزاندن چربی روزانه میزان بیشتری به پیاده روی یا دیگر ورزشهای هوازی بپردازید.  بنابراین باید مدت،  نوع و شدت تمرین ورزشی خود را با مشورت پزشک انجام دهید و در صورت صلاح دید دکتر آن را به حداقل ۷۵ دقیقه در رو افزایش دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا: