شاد بودن را رها کنید

شاد

معرفی وبسایت :

سلام دوستان خوشحالم که برای جواب سوالتون وبسایت آشپزی و سبک زندگی من رو انتخاب کردید. من اینجام تا رسپی های خوشمزه ای که توی دنیا بسیار محبوب هستن رو بهتون آموزش بدم تا شما هم بتونید لحظه های خوشمزه ای رو که من در کنار خونواده ام تجربه می کنم بچشید و لذت ببرید.

فهرست محتوا:

شاد بودن را رها کنید و شاد زندگی کنید. درست خواندید، تلاش زیاد مانع شاد بودن شما خواهد شد. با ما همراه باشید.

شاد بودن را رها کنید

یکی از مهمترین تغییرات ذهنی که در زندگی خودم انجام داده ام این است: من رسیدن به هدف شاد بودن را رها کردم یعنی دیگر به دنبال خوشحالی در زندگی نیستم. بیشتر اوقات وقتی از افراد می‌پرسیم که از “زندگی چه می خواهید”، پاسخ این است که: “من فقط می خواهم خوشحال شوم.” جالب است بدانید که من خودم یکی از این افراد بودم که نه تنها می خواستم خوشحال باشم، بلکه می خواستم این خوشحالی من خیلی آسان، راحت، و همراه با شادی تمام و کمال باشد. البته ، من فکر می کنم همه ما می توانیم توافق کنیم که اکثر انسانها می خواهند احساس خوشبختی کنند و خوشحال باشند. پس مشکل اینجا چیست؟

همه ما می خواهیم احساس خوبی داشته باشیم اما مشکل این است که این هدف افراد را به مسیری دشوار و طعنه آمیز و نارضایتی می کشاند. در ادامه با شما درسهایی را در میان می گذارم از طرز تفکر اشتباه به دنبال خوشحالی بودن در زندگی آموختم.


اول از همه: شادمانی هدفی نیست که بتوانید آن را تعیین کنید و به آن برسید. با تقلا کردن و زور زدن زیادی به خوشبختی نخواهیم رسید. دقیقاً مثل اینکه نگاه کردن به ساعت به شما کمک نمی کند که بخوابید. (کاملا برعکس، در واقع.) خوشحالی وقتی اتفاق می‌افتد که خوب و هدفمند زندگی می کنید.

این محصول جانبی زندگی است که شما را متناسب و الهام بخش می کند. خیلی از اوقات افراد خوشبختی و خوشحالی را بدون چالش و سختی می خواهند. افراد غالباً از تلاش خود برای خوشبختی به عنوان راهی برای توجیه انتخاب های کوچکتر استفاده می کنند. وقتی هدف فقط شادی باشد ما به جای شادمانی حقیقی به خوشحالی های کوتاه مدت و بی هدف بسنده می کنیم.

 

شاد

من فکر می کنم همه ما می توانیم اعتراف کنیم که یک انسان معمولی نمی‌تواند همیشه خوشحال باشد. این یک انتظار غیر منطقی را ایجاد می کند که می تواند ما را ناامید یا سردرگم کند. به عنوان یک فرد
میانسال ، لحظات زیادی در زندگی من وجود داشته است که من آنها را خوشحال توصیف نمی کنم.

مشکلات زندگی بسیاری از هدفمندترین و به یاد ماندنی ترین لحظه های زندگی ما را به طور باورنکردنی به چالش می کشند. این لحظات با وجود اینکه بهترین درس های زندگی را به ما می آموزند و ضرورتا ما را خوشحال نمی‌کنند و این سوال از شما میپرسم، “آیا برای شما مهم است که تمام تجربیات زندگی شما را خوشحال و شادمان کنند؟ و در آخر اینکه محدود کردن خود به یک زندگی شاد و خندان مسلماً ،تجربه ای عالی و مورد نظر شما را به ارمغان نمی آورد.

من می گویم هدف ماجراجویی و لذت بردن از تمامی مسیرهای زندگی است. هدف گسترش است. قطب نمای خود را به سمت معنی ، زنده بودن و الهام بخش بودن تنظیم کنید. هر کاری برای شما مفید باشد و شما را بیدار میکند را انجام دهید. هدف خود را از خوشحال بودن به زندگی ماجراجویی و تجربیات جدید تغییر بدهید. این طرز فکر شما را مقاوم میکند شما را در برابر خطرات زندگی مقاوم میکند.

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا: