رژيم سبز بگیرید!

رژیم سبز

معرفی وبسایت :

سلام دوستان خوشحالم که برای جواب سوالتون وبسایت آشپزی و سبک زندگی من رو انتخاب کردید. من اینجام تا رسپی های خوشمزه ای که توی دنیا بسیار محبوب هستن رو بهتون آموزش بدم تا شما هم بتونید لحظه های خوشمزه ای رو که من در کنار خونواده ام تجربه می کنم بچشید و لذت ببرید.

فهرست محتوا:

رژیم سبز مواد غذايى مورد نياز، املاح، ويتامين ها و مواد مغذى را به بدن می رساند زیرا به گونه اى است كه در آن به ميزان فراوان از سبزى و ميوه ها استفاده می‌کنید.

چرا چاق مى‌شويم؟

در ذهن تمامى افرادی که از چاقی رنج می برند اين سوال وجود دارد كه چرا چاق مى‌شويم؟

باید بدانیم که مهم‌ترين دليل چاق شدن، بالا بودن ميزان كالرى دريافتى نسبت به كالرى مصرفى است. بدن هر فرد نیاز به اندازه مشخصی کالری دارد که از راه  مواد مغذی خورده شده وارد بدن او می‌شود، چربی‌ها در این میان بیشترین میزان کالری را به سرعت وارد سیستم می‌کنند؛ اما خبر خوش این است که راه‌هاى زيادى وجود دارد كه با انجامشان مى‌توان ميزان كالرى دريافتى را به حداقل رساند.

رژیم سبز چیست؟

رژیم سبز یکی از این راه هاست. به این صورت که پس از به حداقل رساندن ميزان كربوهيدرات و چربى هاى اشباع، خوردن ميوه و سبزى قبل از غذا توصیه می‌شود. به گفته متخصصان انجمن رژيم غذايى آمريكا، خوردن يك يا دو بشقاب سالاد قبل از هر وعده غذايى (ناهار و شام) علاوه بر اينكه باعث كاهش ۱۲ درصد كالرى در ميزان كل كالرى مصرفى می‌شود، از ميزان اشتها مى کاهد و در درازمدت باعث لاغری می‌شود، تنها شرط این است که  بدون هيچ گونه چاشنى نظير سس استفاده شود.

اگر شما تصمیم دارید تا لاغر شوید، بهتر است نخوردن هاى چند روزه سخت و كشنده را كنار بگذاريد و با پيروى از يك رژيم غذايى كه در آن از پروتئين، كربوهيدرات و چربى هاى اشباع آن كاسته و به ميوه و سبزيجات آن افزوده شده و نيز انجام روزانه نيم ساعت ورزش سبك خود را به وزن دلخواه برسانيد.

 منابع: کتاب تغذیه جهانی کراوسرژیم سبز

رژیم سبز
رژیم سبز

به این مطلب امتیاز دهید

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا: