غذاهای معروف اسپانیایی

غذاهای معروف اسپانیایی

معرفی وبسایت :

سلام دوستان خوشحالم که برای جواب سوالتون وبسایت آشپزی و سبک زندگی من رو انتخاب کردید. من اینجام تا رسپی های خوشمزه ای که توی دنیا بسیار محبوب هستن رو بهتون آموزش بدم تا شما هم بتونید لحظه های خوشمزه ای رو که من در کنار خونواده ام تجربه می کنم بچشید و لذت ببرید.

فهرست محتوا:

غذاهای معروف اسپانیایی رو ما فارسی زبان ها خیلی باهاشون آشنا نیستیم. غذاهای معروف اسپانیایی، بسیار در دنیا معروف هستند و طرفدارهای زیادی دارند. خوشبختانه این غذاهای معروف اسپانیایی به مذاق ما ایرانی ها خوش میاد. خوشحالم که طرفدار غذاهای بین المللی هستید و من با افتخار میزبان شما هستم. من فریبا رجبی هستم متخصص تغذیه و سرآشپز بین المللی در کانادا و به شما خوش آمد می گم که به وبسایت و آشپزخونه من سر می زنید.

غذاهای معروف اسپانیایی با برنج

۱. آروز کن هوو

یک ناهار تنبلانه محبوب در سراسر آمریکای لاتین است که شامل برنج است که یه تخم مرغ سرخ شده روش قرار گرفته. این غذا به نام Comida de Pobre (مواد غذایی فقیر مردم) نامیده می شه، اما امروزه از مردم از همه طبقات اجتماعی و اقتصادی ازش لذت می برن.

 

غذاهای معروف اسپانیایی

 

 

غذاهای معروف اسپانیایی با گوشت

۲. آروز کن پلو

غذایی است که از زمان هایی که اسپانیا تحت نفوذ مورها بود، شامل مرغ، برنج، استاک، سوفریتو و ادویه های متعددی مانند زعفران، زیره و گشنیز است. اعتقاد بر اینه که با گذشت سالها، arroz con pollo راه خود را به کشورهای آمریکای لاتین باز کرد، جایی که هنوز هم محبوب است.

 

غذاهای معروف اسپانیایی

 

۳. پینچیتوس

یک غذای اندلسی که شامل مرغ و بره است که به سیخ کشیده و روی زغال کبابی می‌شود. گوشت رو معمولاً با ادویه‌هایی مثل زیره، گشنیز، دارچین، زعفران و پاپریکا یا به سادگی با ترکیب ادویه‌ای معروف به راس الحانوت چاشنی می‌کنند. این غذای خوش طعم مخصوصاً در تابستان در باربیکیو محبوب است.

 

غذاهای معروف اسپانیایی

 

۴. کاچوپو

یک غذای لذیذ گوشتی از منطقه آستوریاس اسپانیا است که از دو استیک گوساله یا گاو پر شده با پنیر و یک تکه ژامبون تشکیل شده است.  سپس کل غذا رو در آرد سوخاری می پوشانند و در روغن داغ سرخ می کنند.  این غذا به طور سنتی با سیب زمینی سوخاری، فلفل کبابی و قارچ در کنارش سرو میشه.

 

غذاهای معروف اسپانیایی

 

 

این هم از غذاهای معروف اسپانیایی! همونطور که دیدید تمام مواد غذایی که در رسپی این غذاها استفاده شده کاملا با مذاق ما ایرانی ها خوش میاد. بنابرابن با خیال راحت امتحانشون کنید و از خوشمزگی هاشون لذت ببرید. زندگی همیشه به کامتون باشه!

 

دوستان همیشه همراه من

من تو منوها و دسته بندی های زیر براتون رسپی هایی رو آماده کردم که برای دیدن طرز تهیه و رسپی های هر دسته کافیه روی هر کدومشون کلیک کنید

اسموتی

اسنک/ میان وعده

پیش غذا/ کنار غذا

دسر

سالاد

سس/ دیپ

سوپ

صبحانه

غذای اصلی

نوشیدنی

 

 

 

منبع این متن سایت معرفی غذاهای بین المللی:

www.tasteatlas.com

 

به این مطلب امتیاز دهید

5/5 – (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا: